Kontorflytting

Har virksomheten vokst eller dere har fått nye kollegaer? Er det på tide å flytte til nye og friske lokaler? Vi hjelper din bedrift med kontorflytting i Oslo.

Trenger dere flyttehjelp til en internflytting eller større bedriftsflytting fra lokale til et annet. Vi har lang erfaring med dette og mye mer. Vi skreddersyr tjenesten vår til dine spesifikke behov. I forbindelse med kontorflytting utfører vi selvsagt alle tjenester for en rask og effektiv flytteprosess.

Å flytte kontor krever nøye planlegging for at dette skal gå raskt og smertefritt. Det er viktig å minimere nedetid slik at man raskt kan komme til det nye kontoret for å fortsette virksomheten som vanlig. Få hjelp fra et erfarent og profesjonelt flyttebyrå i Oslo.

 

Kontorflytting

Våre tjenester for kontorflytting

Å flytte kontor i Oslo kan ofte være en omfattende og tung prosess som krever god planlegging og organisering. De fleste flytter på grunn av økt behov for mer plass mens andre kanskje nedskalerer. Uansett hvilket behov din bedrift har kan du være trygg på at vi tilbyr profesjonell flytteservice, for private og det offentlige i Oslo Kommune.

Våre tjenester

  • Helt uforpliktende og gratis befaring
  • Planlegging og flytteledelse
  • Demontering og montering av kontormøbler
  • Kjøp og salg av kontormøbler
  • Flytting til nye lokaler
  • Flyttetransport
  • Kjører bort avfall
  • Kontoravvikling

Vi har lang erfaring fra flyttebransjen og har bistått flere av de største firmaene i Oslo. I dag har vi også faste avtaler med bedrifter og organisasjoner i Oslo hvor vi leverer FM-tjenester på fast basis.

Kontorflytting i Oslo

Vår oppskrift for en vellykket kontorflytting er å lytte til kundens ønsker og behov. Derfor er vi fleksible og flytter både etter stengetid, ettermiddag og i helger. Vi forstår at avbrudd i virksomhetens drift koster penger. Ønsker dere å vite hva det koster å flytte deres kontor kommer vi gjerne på en helt uforpliktende befaring. Vi lager en omfattende prosedyre for flyttingen som inkluderer nedpakking og klargjøring av flyttegods, håndtering av datautstyr, frakobling, kabling, flytting av møbler, kontorpulter, kontorstoler og printere. I tillegg til dette tilbyr vi tilleggstjenester for å gjøre det enda enklere for deg. Har dere behov for mellomlagring kan vi også tilby minilager hvor du kan lagre kontormøbler og annet kontorutstyr.

Gratis befaring

Etter at du har kontaktet oss starter vi gjerne med et uforpliktende besøk i deres nåværende kontorlokaler. Dette gir oss bedre forutsetninger til å forstå deres behov slik at vi kan lage et kostnadseffektivt flyttetilbud. Under besøket går vi gjennom lokaler og noterer hva som skal flyttes og deres konkrete ønsker. Vi legger stor vekt på å samle fullstendig informasjon for å bygge en god base for fortsatt samarbeid.

Miljøvennlig flytting

Som en del av miljøtenkningen vår prøver vi å gjenbruke så mye som mulig slik at minst mulig havner på deponiet. Vi samarbeider med organisasjoner som tar i mot kontormøbler og donerer møbler til andre våre veldedighets kanaler. På denne måten gjør vi både deg og miljøet en tjeneste når vi gjennomfører en kontorflytting.